Wanita Terdedah: Video Seks Ustazah Terlampau

KOTA KINABALU: Selepas heboh dengan aksi video kelakuan tidak bermoral pelajar sekolah, kini masyarakat dihidangkan pula dengan aksi rakaman terbaru berjudul ‘Video Seks Ustazah’ yang semakin tersebar di kalangan remaja sekitar bandar raya ini.

Lapan klip Video Seks Ustazah di lapan lokasi berlainan, termasuk dua aksi dilakukan di dalam kereta yang mana si lelaki memandu sambil meraba teman wanitanya yang bertudung labuh dan digelar ‘ustazah’. Rakaman antara empat hingga 30 minit itu dipercayai turut dilakukan di sebuah hostel atau asrama berdasarkan latar belakang yang mempunyai deretan katil dua tingkat.

Berdasarkan suara dan gaya, pelakon Video Seks Ustazah terbabit bukan berasal dari bandar raya ini, sebaliknya dipercayai ia milik pasangan di Semenanjung. Video Seks Ustazah berkenaan menjadi hangat disebabkan gadis terbabit bertudung dan berbaju kurung selain rela melakukan ‘aksi’ bersama pasangannya di depan kamera.

Rakaman Video Seks Ustazah itu juga menunjukkan gadis terbabit rela wajahnya dirakam ketika bercumbuan, termasuk ketika teman lelaki menanggalkan pakaiannya serta tudung.

source: hmetro.com.my

Wanita Terdedah: Video Seks Ustazah Terlampau
video source: 3gpmelayuboleh.com

Use web proxy site (http://anonymouse.org/anonwww.html)

Download "3GP MELAYU BERTUDUNG (ver 3.0).pdf" for more details - http://www.mediafire.com/?02igpcv13fjh0fm